Subject: FW: Kooskõlastuse taotlus Türi
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 10:58:07 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Anti Salura <[email-masked]>
Sent: Monday, October 14, 2024 10:41 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse taotlus Türi

Tere.

Saadan täiendatud joonised.

Lugupidamisega

Anti Salura

Projekteerija/Designer

Corle OÜ                      Tel: +372 5340 3680

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 11. oktoober 2024 11:28
To: Anti Salura <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastuse taotlus Türi

Tere Anti

Ilmnesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud:

1.	Palun vaata projektis mõisted üle, saan aru, et sa kavandad
sidemultitoru kaitsetorus, mitte mikrotoru ja lihtsalt kaitsetoru. Palun
korrigeeri läbivalt üle: seletuskiri, plaan, ristmeväli, IKÕ.

2. Palun täienda ka ristmevälja joonist vastavalt TRAM nõuete Lisale 3,
kus oleksid näidatud ka olemasolevad tehnovõrgud ja kinnistute aadressid
ja mõõtkava. Palun vormista see nagu TRAM nõuetes on näidatud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Anti Salura <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 3, 2024 2:09 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastuse taotlus Türi

Tere

Edastan Teile digitaalselt allkirjastatud projekti kooskõlastamise
taotluse.

Täiendav informatsioon on leitav kirjale lisatud taotluses.

Lugupidamisega

Anti Salura

Projekteerija/Designer

Corle OÜ                      Tel: +372 5340 3680

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.